השכרת רכב

אחת הדרכים היעילות והמקובלות לטייל באירופה היא באמצעות השכרת רכב. מדובר ביבשת מערבית מתקדמת, המהווה יעד תיירותי אטרקטיבי ויחסית קרוב לתייר הישראלי. היא משופעת בעמקים ירוקים, הרים מושלגים, ארמונות מפוארים, מבצרים עתיקים, כפרים ציורים וערים מודרניות עם תרבות ענפה, וכמו כן מוזיאונים עכשוויים, פארקי שעשועים וחיי לילה סואנים ועליזים, ומגוון רחב מאוד של לאומים שונים ואטרקציות. יש לציין כי מחירי הטיסות אומנם זולים, אך לא זול לטייל באירופה.

השכרת רכב באירופה – ביעילות ובקלות

אירופה מרושתת כולה בסניפים להשכרת רכב, וכמעט בכל שדה תעופה ביבשת ניתן למצוא סוכנויות השכרת רכבים. הזמנת הרכב מתבצעת כיום בקלות דרך אתרי חברות ההשכרה באינטרנט, או דרך סניפי חברות ההשכרה הגדולות והבינלאומיות הקיימות בארץ. כך כאשר תנחתו יחכה לכם רכב נקי ומוכן להשכרה בחניון שדה התעופה. בסיום הטיול ניתן להחזיר את הרכב המושכר כמעט בכל שדה תעופה ברחבי אירופה, אך יש לדעת שהשארת הרכב בסיום השכירות במדינה אחרת כרוכה בתוספת תשלום. מומלץ להזמין את הרכב מספר שבועות מראש, וכך תוכלו לבחור את סוג הרכב המתאים לצרכים שלכם.

מתי מומלץ לשכור רכב באירופה

אם אתם מתמקדים בערים גדולות באירופה כמו פריז או ברצלונה, אין צורך לשכור רכב כיוון שהערים הגדולות משופעות בתחבורה ציבורית זולה, נוחה ויעילה. אך אם אתם מתכננים לטייל באזורים כפריים, שכירת רכב היא דרך מומלצת וזולה לראות יבשת מדהימה זו. הרכבות הבינעירוניות באירופה יקרות, וגם התחבורה הציבורית בין הערים מסורבלת ודורשת מכם להיצמד ללוח זמנים של  התחבורה הציבורית. יש מדינות שבהן עוד יותר הכרחי לשכור רכב, כגון עבור טיול ברחבי איטליה ושוויץ – מדינות בעלות הרבה אזורים כפריים נידחים שניתן להגיע אליהם רק ברכב פרטי.

השכרת רכב באירופה – עצות מועילות

מומלץ לשכור את הרכב עוד בארץ בסניפי חברות השכרה בינלאומיות. כך תוכלו להשוות מחירים בין החברות השונות  ולמצוא מבצעים שיוזילו את עלויות ההשכרה במידה משמעותית. בנוסף, לא תצטרכו לבזבז זמן  באירופה על הפרוצדורה של שכירת רכב.  כאשר אתם מטיילים עם רכב שכור אתם נדרשים לנווט במקומות חדשים ולא מוכרים, לכן כדאי מאוד לשכור רכב המצויד במערכת ניווט מתקדמת. אמצעי זה יחסוך מכם את הצורך להסתבך עם מפות וישאיר לכם זמן ליהנות בנחת מהנופים המדהימים של אירופה, וגם להישאר מרוכזים בנהיגה.

 השכרת רכב באירופה – סיכום

לסיכום, טיול עם רכב שכור ברחבי אירופה הינו חוויה מאתגרת שתעניק לכם תחושת חופש אמיתית, ויחד עם זאת יבשת אירופה הינה בטוחה לחלוטין ומרושתת במערכות כבישים מצוינות ומתקדמות. יש לציין כי בזכות האיחוד האירופאי המעבר בין מדינות אירופה עם רכב שכור הינו מהיר, קל ונטול בירוקרטיה. מכאן שהשכרת רכב ביבשת זו מאפשרת לכם לקבוע בעצמכם את המסלולים המועדפים עליכם בקצב ובסגנון שאתם בוחרים.

למידע על השכרת רכב באירופה:השכרת רכב באנגליה, השכרת רכב בכרתים, השכרת רכב ביוון, השכרת רכב ברודוס, השכרת רכב בהולנד, השכרת רכב באוסטריה, השכרת רכב בשוויץ, השכרת רכב בצרפת, השכרת רכב באיטליה, השכרת רכב בספרד, השכרת רכב בברצלונה.

מידע על השכרת קרוונים בחו"ל

דילוג לתוכן