השכרת רכב

בשנים האחרונות ציבור התיירים בישראל מגלה את נפלאות טיולי הקרוואנים בחו"ל. אלו טיולים מיוחדים במינם המציעים חוויה ייחודית, מטיילים במרחבים הגדולים, כאשר הרכב שלכם הוא גם המלון, גם חדר האוכל וגם המקור לאינספור חוויות שאי אפשר לחוות בשום מודל טיול אחר. השכרת קראוונים בחו"ל הפכו פופולאריים מאוד וישראלים רבים כבר חוו ארצות רבות בצורה זו, כאשר זהו בהחלט אחד התחומים הצומחים ביותר במסגרת שירותי השכרת רכב בחו"ל.

היעדים העיקריים בהם מתעניינים הישראלים בהקשר של השכרת קראוונים בחו"ל הם כאלו המציעים מרחבים גדולים ופתוחים, תשתיות נוחות למטיילים בקרוואנים, רכבים באיכות גבוהה וכיוצא באלו. כך שהיעדים הם בעיקר ארה"ב, מערב אירופה, סקנדינביה וכן יעדים אקזוטיים ורחוקים יותר כמו אוסטרליה וניו זילנד. טיולי קראוונים באפריקה ואסיה הופכים יותר ויותר זמינים והפופולאריים, אך בהיקפים מצומצמים יותר ובעיקר במדינות כמו דרום אפריקה ותאילנד.

המלון נוסע איתכם – חווית הטיול בקרוואן

אפשר לכתוב אינספור מאמרים ותכנים אודות החוויה הייחודית והבלתי נשכחת של טיול קראוונים. אין מלונות ואכסניות אלא המלון נוסע איתכם לכל מקום ומספק לכם את כל או כמעט כל הצרכים הבסיסיים – מיטות לשינה, רכב לנסיעות, מטבחון להכנת ארוחות ואפילו מקלחת ושירותים ברכבים הגדולים והמאובזרים יותר. זוהי אפשרות תיירותית מיוחדת במינה שמבטיחה שפע אדיר של אפשרויות וחוויות, בחירה מדהימה לגיבוש משפחתי וקבוצתי, להיכרות אמיתית עם הטבע ועם המדינה בה אתם מטיילים, תרבות טיולים של ממש!

לינה בחיק הטבע או באתרים מסודרים

השכרת קראוונים בחו"ל לרוב נעשית כאמור במדינות בהן יש תרבות של טיולים כאלו ותשתיות מאוד מסודרות לכך. הלינה בפועל מתבצעת בקרוואן עצמו, כאשר אתם יכולים להחנות ללילה ממש בחיק הטבע (בתנאי שההגדרות המקומיות באותו אזור מתירות זאת כמובן), אך במרבית המקרים החנייה ללילה נעשית בפארקי קרוואנים מסודרים. פארקים אלו כוללים מקום להעמדת הקרוואן, התחברות לחשמל, אפשרויות לניקוז המקלחות והשירותים של הרכב וכן מקלחות ושירותים במבנים מסודרים.  בפארקים רבים שירותי כביסה בתשלום, אטרקציות לילדים, מטבחים פתוחים מאובזרים וכן הלאה. העלות של לינה בפארקים אלו סבירה בהחלט.

דגמי קרוואנים להשכרה

בעולם, השכרת קראוונים וטיולים עם כלי רכב מדהימים אלו היא תרבות של ממש, לכן למעשה אתם יכולים לבחור מתוך מבחר אדיר של דגמים ומפרטים טכניים. כך ניתן לשכור קרוואנים גדולים ומתקדמים מאוד הכוללים שפע של תשתיות ומקומות לינה, ועד קרוואנים נגררים קטנים יחסית המציעים את הבסיס של התחום. בטווח נמצאים שפע אדיר של דגמים ואפשרויות. האפשרות הפופולארית והנוחה ביותר היא קרוואן מלא הכולל את הרכב עצמו שעליו מורכבת יחידת המגורים, לא האפשרות הנגררת המצריכה נהיגה שונה ותפעול שונה במקצת.

יש קרוואנים המתאימים לשני אנשים וגם קרוואנים משפחתיים גדולים מאוד, רכבים המתאימים לטיולים קצרים וגם כאלו שמתאימים חצייה ארוכה ומורכת של ארה"ב או אוסטרליה.

אפשרויות של השכרת קראוונים בחו"ל

השכרת קרוואנים בחו"ל מציעה כיום לתיירים ישראלים כמה וכמה אפשרויות, גם מבחינת דגמים ויעדים כאמור וגם מבחינת המודלים לביצוע העסקה. יש כבר חברות השכרה המתמחות בלעדית בטיולי קרוואנים והשכרת הרכבים בחו"ל, יש חברות תיירות המציעות חבילות נופש מיוחדות של טיולי קרוואנים וכמו כן אפשר לשכור את הרכב ישירות מספקי שירות במדינת היעד ודרך האינטרנט.

כמובן שהעלות הבסיסית גבוהה משמעותית לעומת השכרת רכב משפחתי רגיל בחו"ל, אך מעבר לחוויה שהיא מיוחדת במינה ובלתי ניתנת לתמחור, אתם מקבלים במחיר ההשכרה גם את פיתרון הלינה שלכם ואין צורך לשלם על מלונות ועל שירותים רבים נוספים.

דילוג לתוכן