השכרת רכב

אנשים רבים שנוסעים לחו"ל מקדישים מחשבה רבה לגבי אפשרויות ההתניידות בארץ היעד. במדינות רבות, שבהן אין מערכת תחבורה ציבורית טובה מספיק, האפשרות היחידה ליהנות באמת ולהספיק יותר היא לשכור רכב.

גם במדינות אחרות, שבהן יש תחבורה ציבורית סבירה, יש יתרונות רבים לאפשרות של רכב צמוד. בפרט, יש יתרונות מעניינים במיוחד כאשר בוחרים באפשרות של השכרת רכב אוטומטי בחו"ל.

בשורות הבאות נראה אילו יתרונות חשובים ניתן למצוא כאשר בוחרים דווקא רכב אוטומטי. בנוסף, נדבר גם על החשיבות של הבחירה ברכב הנכון.

רוצים להספיק יותר

לפני שנראה מדוע רבים כל כך מעדיפים לשכור בחו"ל רכב אוטומטי נדבר בכמה מילים על היתרונות הכלליים שמהם נהנה מי שבוחר לשכור רכב. ישנם מקרים, שבהם השכרת רכב חיונית ממש, למשל כאשר מדובר על נסיעת עסקים חשובה. במקרה זה, התדמית ביחד עם הצורך לניידות מושלמת, הופכים את ההשכרה לדבר בעל חשיבות רבה.

מלבד נסיעות עסקים, השכרה של רכב מאפשרת להספיק יותר – לטייל, לראות אטרקציות, ליהנות. כאשר נהנים מרכב צמוד אין צורך לנהל מרדף אחר אמצעי תחבורה שונים (רכבת, אוטובוסים, חשמליות, מוניות). אין צורך להידחק עם קהל רב ברכבת תחתית, אין חשש מהתקלות בכייסים, הרגשת הביטחון עולה והנוחות וההנאה משתפרים. עם רכב שכור, מספיקים יותר ומרגישים טוב יותר עם המשפחה, בני הזוג או השותפים לטיול.

יותר ביטחון, יותר נוחות

כאשר בוחרים לשכור רכב אוטומטי נהנים כמובן מכל היתרונות שציינו וכן מכמה יתרונות נוספים. ראשית, רכב שכור הוא פשוט הכרחי לכל נהג או נהגת שאין להם ניסיון בנהיגה על רכב ידני. זה נכון למי שלא נהג מעודו על רכב מסוג זה וזה נכון גם לגבי מי שנהג על ידני לפני תקופה ארוכה.

בחירה בדגם אוטומטי משפיעה מאוד על תחושת הביטחון וכן על הנוחות. כדאי להדגיש שמי שלא רגיל להילוכים ידניים, במיוחד כאשר נוהגים במדינה זרה ועם תנאי כביש ומזג אוויר שאינם תמיד מוכרים, צריך להפקיד שבעתיים על בטיחות הנסיעה. נסיעה ברכב אוטומטי תהיה בטוחה יותר שכן היא נוחה יותר, בפרט כאשר נוסעים נסיעות ארוכות ובתנאי דרך לא פשוטים.

אנו סבורים שבהקשר זה גם חלק מהאנשים שרגילים לנהיגה ברכב ידני ירגישו בטוחים יותר עם רכב אוטומטי. כאשר צריך להקדיש יותר תשומת לב לטכניקת הנהיגה, לשלטים בשפה זרה, לאווירה פחות מוכרת, נהיגה נוחה יותר משמעותה – יותר ביטחון.

נהנים מהדרך, בלי להתאמץ

נהיגה על רכב שכור עם הילוכים אוטומטיים איננה רק בטוחה יותר אלא גם מהנה יותר. מלבד אנשים שלא  מוכנים לוותר על הילוכים בעד שום הון שבעולם, נהיגה על אוטומט מאפשרת ליהנות יותר מהדרך.

כאשר הנהיגה נוחה אפשר להקדיש יותר תשומת לב לנוף מיוחד ולאווירה השונה. כאשר מרגישים נוח יותר ומתאמצים פחות, גם בדרכים עירוניות וגם בדרכים בין עירוניות. כך, קל יותר להגיע לכל מקום, בלי לטעות בדרך בלי לפספס שלטים או פניות.

לבחור נכון, ליהנות יותר

לסיום, נספר שבמחיר ההשכרה אין הבדל משמעותי במיוחד בין דגמים אוטומטיים לבין ידניים. היצע הרכבים האוטומטיים גדול מאוד וכדאי לבחור בצורה מושכלת כדי ליהנות יותר ממהלך הטיול והנסיעה.

כאשר מדובר בטיול קצר יחסית, עם כבישים עירוניים טובים מאוד וללא נסיעות ארוכות, אפשר בהחלט להסתפק בדגם אקונומי, חסכוני. עם זאת, במידה ויש ציוד רב וזקוקים לתא מטען גדול, כאשר נוסעים זמן ממושך או בתנאים לא פשוטים וכמובן כאשר יש לא מעט נוסעים, כדאי להעדיף רכב גדול יותר וחזק יותר.

דילוג לתוכן