השכרת רכב

ארצות הברית הינה אחד היעדים המבוקשים על ידי התייר הישראלי, ואילו השכרת רכב בארה"ב הינה אחת הדרכים האידיאליות לטייל במדינה זו.

השכרת רכב בארה"ב – היתרונות

ארה"ב היא ארץ ענקית המורכבת ממדינות רבות ומרושתת במערכות כבישים ענפות ומתקדמות. במידה ואתם מתכננים טיול בכל היבשת, השכרת רכב בארה"ב תאפשר לכם לקבוע מסלול טיול משלכם בהתאם להעדפותיכם האישיות, עם רכב פרטי ובקצב הנוח לכם.

השכרת רכב בארה"ב מתאימה לכל מי שלא אוהב טיולים מאורגנים, ויש לציין שאת מרבית המידע על האטרקציות המרכזיות במסלול הטיול תוכלו למצוא במדריך טיולים טוב. כך תחליטו בעצמכם אילו פעילויות ואתרים מתאימים לכם, כדוגמת מוזיאונים, אתרים היסטוריים, מרכזי קניות, אתרי נופש, או אטרקציות בטבע הפראי של יבשת מדהימה זו.

השכרת רכב בארה"ב – הכנה מראש

כדאי לתאם השכרת רכב בארה"ב עוד מהארץ. כך תוכלו להשוות מחירים, לבחור את סוג הרכב המתאים לכם ובנוסף לכך במקרים זול יותר להשכיר את הרכב מראש. מומלץ לשכור רכב מאחת החברות הבינלאומיות הגדולות שפועלות בארץ. בחרו בחברה גדולה וידועה המסונפת בהרבה מקומות ברחבי ארה"ב, מה שיעניק גמישות רבה בנקודות האיסוף של הרכב. כנסו לאתרי האינטרנט של חברות אלו, בדקו את תנאי ההשכרה וחפשו חברות שמציעות את הדילים המשתלמים ביותר.

בעת השכרת הרכב חשוב גם לבדוק מה כוללת פוליסת הביטוח לרכב, מה בדיוק היא מכסה, והאם היא כוללת גניבות ונזקים לרכב.  בנוסף, מומלץ מאוד לרכוש רכב עם מערכת GPS, שכן הכבישים ביבשת עצומים ומסועפים וקל מאוד להתבלבל בהם. מכשיר הניווט יוריד מכם את כאב הראש הכרוך בהתמצאות במפות ובכבישים של מדינה זרה.

השכרת רכב בארה"ב –  מספר טיפים חשובים

בעת השכרת הרכב וודאו שקיבלתם אותו עם מיכל מלא והקפידו גם להחזירו עם מיכל מלא, אחרת תאלצו לשלם עמלות שירות גבוהות. בנוסף, כדאי למלא דלק בתחנות הממוקמות בתוך ערים ולא על הכביש המהיר, כיוון שהן לרוב זולות יותר.

מומלץ לתכנן עוד מהארץ את מסלול הטיול שלכם. תכנון מראש של המסלול ימנע מכם מצבים לא נעימים של חיפוש מלונות באזורים לא מיושבים באמצע הלילה, או הגעה למלונות מסוג ד' במחיר מופקע. אתם כמובן יכולים לסטות במהלך הטיול מהתכנון המקורי, אך תמיד טוב שיש תוכנית אב בכיס. לבסוף, כדאי מאוד להירשם כחברים בטריפל-איי עוד מהארץ. מועדון טריפל-איי הוא מועדון רכב מהגדולים בארה"ב, המעניק שלל מבצעים והנחות לחבריו כגון מפות, שוברי הנחה לאתרי טיול רבים, מדריכי טיולים ושירותים מוזלים של גרר, מוסכים ודלק בכל רחבי ארה"ב.

 לסיכום, השכרת רכב בארה"ב הינה דרך מעולה ויעילה לטייל באמריקה. שכרו את הרכב עוד בארץ וכך תוכלו לנחות בארה"ב ולהיכנס עוד בנמל התעופה לרכב הממתין לכם.

עוד על השכרת רכב בארה"ב: השכרת רכב בלאס וגאס, השכרת רכב בפלורידה, השכרת רכב בניו-יורק.

מידע על השכרת קרוונים בחו"ל

דילוג לתוכן