השכרת רכב

ברזיל נמצאת בתנופת צמיחה ופיתוח שכמעט ואין כדוגמתה בעולם כיום, בודאי שהיא המובילה מבחינה בדרום אמריקה. צמיחה זו מתבטאת בשיפור משמעותי מאוד של כלכלת המדינה, השקעה בתשתיות, פיתוח היבטים כלכליים רבים ובעקבות כל אלו מגיעה גם כמובן פריחה תיירותית אף מוגברת לעומת המקובל במדינת הסמבה, החופים והכדורגל.

התיירים הישראלים מגלים את ברזיל ולמרות הטיסה הארוכה יוצאים לחופשות מרתקות ומקסימות במדינה, מגמה אשר לבטח תתגבר לקראת המונדיאל והאולימפיאדה שיתקיימו במדינה בשנים הקרובות.

נושא שהלך וצבר תאוצה בהקשר של תיירות לברזיל מבחינת התייר הישראלי הוא השכרת רכב בברזיל. אמנם לא מדובר על נושא מפותח כמו למשל באירופה או ארה"ב (מבחינת היכרות של תיירים ישראלים עם האפשרות הזו והסדרת הנושא מישראל), אך הוא מתפתח ומשתפר בהתמדה.

כמו כן, במדינות מתפתחות רבות תיירים רבים לא נוהגים לשכור רכב, עקב קושי בנהיגה, כבישים רעועים, סכנות ביטחוניות וכיוצא באלו, אמנם השכרת רכב בברזיל אינה חפה לחלוטין מבעיות כגון אלו ולא בכל מקום מומלץ דווקא לשכור רכב, בערים הגדולות ובאזורים רבים זוהי בהחלט אפשרות רלבנטית וריאלית.

יתרונות של השכרת רכב בברזיל

השכרת רכב בברזיל, כמו בכל מדינה בעולם, מאפשרת חופש פעולה נרחב ושליטה מלאה במהלך חופשתכם. אתם מחליטים לאן, מתי ואיך לנסוע בברזיל. זוהי דרך יעילה ונוחה להגיע ממקום למקום או לצאת לטיול איכותי מאחת הערים הגדולות ליעדים המרהיבים הרבים הפזורים בטבע במדינת הענק הזו.

בחירה בהשכרת רכב מאפשרת לכם לבחור מלונות הנמצאים גם מעט מחוץ למרכז הערים וכמובן שנהיגה עצמית מאפשרת לגלות לאורך הדרך פנינים שאחרת לעולם לא הייתם מגיעים אליהן.

התחבורה הציבורית בערי ברזיל היא סבירה ומאפשרת להסתדר, אך כאשר אתם מבקשים לצאת מן הערים ולבקר באטרקציות השונות הסתמכות על התחבורה הציבורית עשויה להתברר כבחירה בעייתית ולא פשוטה בכלל – כך שהשכרת רכב בברזיל מאפשרת להתגבר על בעיה זו ולנוע באופן האופטימאלי. בחופשה עם הילדים הכי קל לנוע ולהשתלט על לוחות הזמנים ועל הילדים.

תשתיות תחבורה מפתיעות לטובה

בין אם זה בגלל אירועי הספורט הגדולים שמתוכננים בברזיל ב-2014 ו-2016 ובין אם בגלל הצמיחה הכלכלית המהירה של המדינה הגדולה בדרום אמריקה, אך תשתיות הכבישים במדינה מפתיעות לטובה מבחינת איכות ונוחות הנסיעה.

בכבישים הראשיים בין הערים הגדולות ואל יעדי התיירות המרכזיים תוכלו לנהוג על כבישים ראשיים, גדולים, מרווחים ואיכותיים מבחינת הבנייה שלהם. כך ניתן להגיע במהירות וביעילות בין ערים ויעדים תיירותיים ובו בזמן כן לחוות חלק מהנופים שיש למדינה להציע.

דוגמא טובה לכך היא השכרת רכב בברזיל במטרה להגיע לאחד היעדים הפופולאריים והמרשימים ביותר במדינה, מפלי האיגואסו. סדרת מפלים מרהיבים וענקיים הנמצאים על גבול ברזיל וארגנטינה. תוכלו לשכור רכב ולהגיע לאזור בנוחיות מירבית.

השוואת מחירים ועסקאות מהארץ

כמובן שתוכלו לבחור להסדיר את הנושא של השכרת רכב בברזיל כבר לאחר שתגיעו למדינה, למשל בשדה התעופה או בערים הגדולות. אך עם היתרונות של רשת האינטרנט ונגישות המידע עבור גורמים מקצועיים בענף, אין סיבה לעשות זאת.

מאוד מומלץ ויעיל לבצע השוואת מחירי השכרת רכב בברזיל ועסקאות שונות כבר מהארץ. כך אפשר לבנות חבילת השכרה אופטימאלית, לקבוע איסופים והחזרות ביעדים שונים, לבחור רכב ולמצוא את המחירים האטרקטיביים ביותר תוך כדי שלא שוכחים לרכוש ביטוח רכב שכור בחו"ל.

חברות השכרה

לבסוף, אנו מגיעים לגורמים מהם ניתן להזמין השכרת רכב בברזיל. כיאות למדינה ענקית אשר מתפתחת מהר מאוד כלכלית וחברתית, כל חברות ההשכרה הגדולות והמוכרות לתייר הישראלי פועלות בברזיל.

כך שאתם מכירים את החברה מאחורי הרכב השכור ויכולים לדעת שיש "גב" מסוים לעסקה. כמו כן כמובן שיש חברות השכרת רכב בברזיל הפועלות באופן מקומי בלבד ויכולות להציע עסקאות אטרקטיביות, רצוי לבחור בחברות גדולות עם כמה אפשרויות איסוף והחזרה.

דילוג לתוכן