השכרת רכב

ברצלונה הפכה זה מכבר לאחד מיעדי התיירות האהובים על תיירים ישראלים, מרחק הטיסה הקצר, התרבות הססגונית והחמה ומגוון אפשרויות הבילוי והנופש – הופכים את ברצלונה ליעד תיירותי פופלרי במיוחד. מאות אלפי ישראלים מגיעים לברצלונה מידי שנה, על מנת ליהנות ממגוון האטרקציות הרחב שיש לעיר להציע למבקריה.

 ברצלונה, שהינה בירת קטלוניה שבספרד, ממוקמת לחופי הים התיכון ונחשבת לאחת הערים היפות והמגוונות בעולם. החל בפנינים הארכיטקניות שמשבצות כל פינה, דרך התרבות המגוונות וכלה בחוויה הקולינרית הבלתי נשכחת – כל אלו הופכים את ברצלונה ליעד תיירותי מושלם, עבור כל אחד ואחד.

 מרחק הטיסה הקצר, מחירי החופשות המשתלמים והאקלים הים תיכוני המוכר והנוח – הופכים את ברצלונה ליעד תיירותי נוח ומשתלם עבור התייר הישראלי הממוצע. עם זאת, גודלה המרשים של ברצלונה מקשה על התייר הממוצע להכיר את העיר לעומק בחופשה קצרה.

השכרת רכב בברצלונה – היתרונות

על אף שמערכת התחבורה הציבורית בברצלונה נוחה מאין כמותה ואיננה יקרה כלל, עבור תיירים המעוניינים להספיק כמה שיותר וליהנות מחופשה נוחה ומפנקת – מומלץ להיעזר בשירותי השכרת רכב בברצלונה. אחזקת רכב צמוד בעת החופשה בברצלונה מאפשר ניידות גבוהה בכל שעות היממה ופותח מגוון רחב של אפשרויות תיירותיות מהנות.

 ברצלונה הינה עיר מרכזית וגדולה, ולמעשה היא העיר השניה בגודלה בספרד. עבור תיירים המגיעים לחופשה מומצעת בת ימים ספורים, עד שבוע-שבועיים – כל דקה בחופשה יקרה מפז. השכרת רכב בברצלונה מבטיחה כי מיטב זמנכם יוקדש לטיול מהנה ומרתק, ללא כל תלות באמצעי התחבורה הציבורית.

רבים משלבים סיורים במדינות שכנות – צרפת, שוויץ,איטליה, ואוסטריה וניתן לעבור עם הרכב בין המדינות.

 כמו כן, השכרת רכב בברצלונה מאפשרת נסיעה למרחקים ארוכים גם מחוץ לעיר, בזמנים קצרים במיוחד. השכרת רכב מהווה אפשרות נוחה במיוחד גם עבור אלו שעתידים לבקר במספר יעדים בספרד ויהנו מנופיה הקסומים של הארץ בדרך מיעד אחד למשנהו.

השכרת רכב בברצלונה – עוד מהארץ

 את הליך השכרת רכב בברצלונה ניתן ואף רצוי לעשות עוד בטרם היציאה מהארץ. בזמן זה תוכלו להסדיר בשלווה את כל הפרטים הדרושים לנסיעה להבטיח כי הרכב הנבחר ימתין לכם ביעד, מוכן לשימושכם.

 בעת השכרת הרכב מומלץ לוודא מול חברת השכרת הרכב מהם תנאי חוזה ההשכרה, מהו גילו המינימלי של הנהג ומה מכסה ביטוח הנסיעה. על מנת להבטיח את בטיחותכם והנאתכם מהחופשה, חשוב ליידע את חברת השכרת הרכב במידה ומישהו מלבדכם עתיד לנהוג ברכב ולהסדיר את הפרטים הדרושים מבעוד מועד.

השכרת רכב בברצלונה – סיכום

 השכרת רכב בברצלונה מהווה אפשרות מצויינת לאילו המעוניינים ליהנות מחופשה נוחה ומפנקת, ומהווה אפשרות משתלמת במיוחד לקבוצות מטיילים ומשפחות – אלו יהנו מנסיעה נוחה, מגבשת ומהירה, עם מספיק מקום אחסון לכל המטען הדרוש.

 גם אלו המתכננים לשהות בקרבת המלון לאורך מרבית החופשה, יכולים להעשיר את חופשתם וליהנות מהשכרת רכב בברצלונה ליום-יומיים, בהם יוכלו לחקור את ברצלונה כולה ואף לצאת אל מחוץ לעיר וליהנות מהנופים הקסומים, בצורה תמציתית ומרוכזת.

כאן תוכלו לקרוא על: השכרת רכב באירופה, השכרת רכב בספרד.

דילוג לתוכן