השכרת רכב

השכרת רכב בגרמניה הינה דרך מעולה לטייל במדינת ענק מפותחת ומדהימה זו. גרמניה מציעה ערים מרתקות כמו ברלין, מינכן וקלן השופעות במוזיאונים, מרכזי קניות, מופעי רחוב, פארקי שעשועים וחיי לילה סוערים. בנוסף, גרמניה טובלת בטבע יפיפה, נהרות גדולים, כפרים ציורים, טירות עתיקות ועוד.

השכרת רכב בגרמניה – מידע שימושי

על מנת לשכור רכב במדינת גרמניה יש צורך הן ברישיון נהיגה ישראלי והן ברישיון נהיגה בינלאומי. עם זאת, יש לדעת כי מרבית חברות ההשכרה אינן משכירות רכבים לנהגים מתחת לגיל עשרים ואחת. מדינת גרמניה ידועה בכבישים המהירים שלה, הנקראים אוטבאן, אשר בהם אין הגבלת מהירות. לכן מומלץ לרכוש רכב חזק שיהיה בטוח לנהוג בו גם במהירויות הגבוהות, כפי שמותר על פי החוק, בכבישי גרמניה.

מרבית רכבי ההשכרה בגרמניה הינם בעלי הילוכים ידניים, לכן אם אתם מעוניינים ברכב בעל תיבת הילוכים אוטומטית, הזמינו אותו מראש בסוכנות הרכב. במידה ואתם מתכננים להגיע לגרמניה בחורף, דאגו להזמין רכב עם צמיגים לשלג או עם שרשראות שלג. לרוב ניתן לנסוע עם הרכב המושכר גם למדינות נוספות, אך חשוב לוודא זאת מראש עם חברת ההשכרה שלכם.

השכרת רכב בגרמניה – עוד כמה טיפים

כדאי ומומלץ להזמין רכב עם מערכת ניווט, ואם אתם לא דוברי גרמנית אל תשכחו לציין בסוכנות שדרוש לכם מכשיר ניווט באנגלית. לפני שאתם עוזבים את סוכנות ההשכרה בקשו תדריך מפורט לשימוש במערכת הניווט, כדי שלא תסתבכו במהלך הטיול בטעויות ניווט טכניות. בחרו ברכב המתאים לצרכים הספציפיים שלכם כגון רכב משפחתי, רכב שטח, רכב קומפקטי או קרוון. רכשו רכב שמתאים לכמות הנוסעים בו ואל תשכחו לקחת בחשבון גם מקום למזוודות. מומלץ להכיר את תמרורי התנועה הייחודיים שיש בגרמניה ולבקש בסוכנות הרכבים שיספקו עבורכם מידע זה.

השכרת רכב בגרמניה – תכנון מראש

טיול ברכבי גרמניה ברכב שכור דורש תכנון מראש. תכננו את מסלול הנסיעה שלכם ולכמה ימים אתם מעוניינים לשכור את הרכב. בדרך כלל לא יחזירו לכם את הכסף אם הקדמתם להחזיר את הרכב השכור, ובנוסף, במרבית המקרים יותר זול לשכור רכב לפי חישוב שבועי מאשר לפי חישוב יומי.

רובנו נוסעים לחופשות בזמן החגים ובחופשות הקיץ, אך אלו הן תקופות מאוד מתויירות בגרמניה והביקוש לרכבים מושכרים עולה, מה שגורם לעליית מחירי השכירות ולירידה בכמות הרכבים הזמינה. לכן חשוב להזמין את  רכב ההשכרה מבעוד מועד וכבר מהארץ. כך תחסכו הרבה כסף וגם תוכלו להזמין את דגם הרכב הרצוי לכם.

 השכרת רכב בגרמניה – סיכום

לסיכום, כשאתם שוכרים רכב בגרמניה חשוב לבחור ברכב אמין, נוח וחזק. לפני שאתם עוזבים את חניון הסוכנות בדקו את תקינות הרכב וודאו שאין בו חבלות או שריטות. כמו כן, ודאו שהוא נקי ושכל הפונקציות עובדות, כמו מגבים, צופר ואורות. אם מצאתם ליקויים הראו אותם לנציג הסוכנות וודאו שהוא רושם אותם בדף השכירות.

דילוג לתוכן