השכרת רכב

הונגריה הפכה במרוצת השנים ליעד תיירותי פופולרי מאוד על התיירים הישראלים, ובצדק כי אכן מדובר על יעד מיוחד במינו שהוא גם אטרקטיבי במונים רבים כל כך. הונגריה מציעה חופשה אירופית קלאסית ומלאת אפשרויות, אך במחירים נגישים שהם עדיין מחוץ לטווחי המחיר של גוש היורו (זולים יותר!), עם טיסה קצרה יחסית ואפשרויות תיירותיות תחרותיות מאוד. אם אתם מתעניינים בחופשה מגוונת ואותנטית יותר מסתם חופשה עירונית מובהקת בבודפשט, בירת הונגריה המקסימה, כדאי לכם לבחור באפשרות של השכרת רכב בהונגריה.

 השכרת רכב בהונגריה מאפשרת ממש לחוות את המדינה המקסימה והציורית הזו, לראות ולבקר באזורים שמחוץ לבודפשט – והכל עם רכבים חדישים, איכותיים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

פרטים כלליים אודות הונגריה

 הונגריה נמצאת במרכז אירופה, באזור שבין מערב אירופה למזרחה, היא גובלת באוסטריה, סלובקיה, רומניה, אוקראינה, סרביה וקרואטיה – כך שניתן גם לתכנן טיול חוצה מדינות בכל או חלק מהאזור המרשים והרחב הזה. המטבע בהונגריה הוא הפורינט (HUF) והמדינה אינה חברה בגוש היורו מבחינה כלכלית. שטחה של המדינה הוא כ-95 אלף קמ"ר והאוכלוסייה מונה כ-10 מיליון תושבים.

בירת הונגריה, בודפשט, מציעה אווירה של בירה אירופית קלאסית ומקסימה. אדריכלות מרשימה ומגוונת, שפע של תרבות, אפשרויות בילוי תוססות, מסעדות ובתי קפה מדהימים, היסטוריה מרתקת, נהר הדנובה הזורם לאורכה של העיר ושאר אפשרויות תיירותיות נהדרות. מחוץ לעיר הבירה תוכלו ליהנות ממרחבים ירוקים פסטורליים במיוחד, שילוב מופלא בין מודרניות וקדמה לבין מסורת ונופים ציוריים. בהונגריה אגמים מקסימים, כפרים נעימים ועיירות עתיקות, תרבות יין מפותחת ומפתיעה, מרחצאות חמים רבים ואפילו אתרי טבע ובעלי חיים מרשימים. בהחלט כל האפשרויות המצדיקות שירותי השכרת רכב בהונגריה. החורף קר ומושלג לעיתים, אך האביב והקיץ נעימים מאוד.

הנהיגה בכבישי הונגריה

 כאשר בוחנים אפשרויות של השכרת רכב בהונגריה חשוב להבין את הפרטים הרלבנטיים לגבי נהיגה במדינה. בהונגריה נוהגים בצד ימין, כמו בישראל. בתוך שטחים עירוניים המהירות המרבית היא 50 קמ"ש ובכבישים מחוץ לשטחי העיר המהירות היא 90 קמ"ש. בכבישים בין עירוניים רגילים המהירות המרבית המותרת היא 110 קמ"ש ואילו בכבישים המהירים מותר להגיע עד מהירות של 130 קמ"ש. יש כמובן חובת חגירת חגורות בטיחות לכל נוסעי הרכב וילדים עד גיל 16 חייבים לשבת במושב האחורי. בהונגריה חובה להדליק אורות בכל שעות היום ולאורך כל השנה. חל איסור לדבר ולהשתמש במכשירים ניידים בזמן נהיגה, שימוש בדיבורית מותר.

אפשרויות השכרת רכב בהונגריה

הונגריה אמנם עדיין אינה חברה מלאה באיחוד האירופי, אך מבחינת תעשיית התיירות המפותחת שלה והאפשרויות של השכרת רכב בהונגריה היא בהחלט נמצאת יחד עם כל המדינות המתקדמות והתיירותיות ביותר. תוכלו לבחור שירותי השכרת רכב בהונגריה מבית חברות ההשכרה הבינלאומיות הגדולות והמוכרות, כמו גם דרך חברות השכרה מקומיות וקטנות יותר.

ניתן להזמין שירות השכרת רכב בהונגריה ישירות מישראל דרך סוכנויות הנסיעות וכמובן שבאמצעות הכלים הזמינים והנוחים שמציעה רשת האינטרנט להשוואת מחירים וביצוע הזמנות השכרת רכב בחו"ל. כמו כן ניתן להזמין רכב שכור בהונגריה באמצעות חברות ההשכרה הבינלאומיות הפועלות בישראל ובהונגריה. אפשרות אחרת וקצת יותר "הרפתקנית" (תלוי בחברה מולה פועלים) היא הזמנה ישירה דרך אתרי חברות ההשכרה בהונגריה עצמה.  השכרה עם חברה גדולה ובינלאומית מאפשרת לאסוף את הרכב בהונגריה למשל ולהחזיר אותו במדינה אחרת באזור, או אפשרויות לוגיסטיות אחרות כגון זו.

התחרות הרבה בתחום, הן בישראל, הן בהונגריה וכמובן שברשת האינטרנט כמכלול, מביאה למחירים אטרקטיביים ולחבילות בתנאים טובים מאוד עבור שירותי השכרת רכב בהונגריה. השכרת רכב בהונגריה, הדרך הטובה והזמינה ביותר לחוות את הונגריה האמיתית והמקסימה!

דילוג לתוכן