השכרת רכב

השכרת רכב בלאס וגאס הינה דרך מצוינת לגלות את עיר המדבר האמריקאית, ומדובר בעיר מפלט המציעה למבקריה אטרקציות רבות ומגוונות המתאימות לכל כיס.

השכרת רכב בלאס וגאס – האם צריך לשכור ?

קיימות סוכנויות רבות להשכרת רכב בלאס וגאס. חלק מהסוכנויות מציעות שירותי השכרה רגילים של רכבי משפחה מסוגים וגדלים שונים, ומאידך קיימות גם סוכנויות רבות להשכרת רכבי פאר כגון לימוזינות, פורשה, פררי , למבורגיני האמר ועוד. השכרת רכב בלאס וגאס כדאית למתכננים טיולים מחוץ לעיר, או למי שרוצה לעשות סיור של כמה שעות ברחבי לאס וגאס. עם זאת, בתחומי העיר לרוב אין צורך ברכב פרטי שכן שירותי התחבורה הציבורית זולים, זמינים ונגישים למרבית האזורים האטרקטיביים. על כך יש להוסיף כי באזור הסטריפ אין צורך בכלל בכלי תחבורה וכל הנדרש מצוי במרחק הליכה.

במידת הצורך, מומלץ לשכור רכב לתקופה של שבוע גם אם משתמשים בו פחות ימים, שכן השכרת רכב לשבוע מהווה לרוב את הדיל הטוב ביותר. לנוסעים ברכב באזורי הטבע סביב לאס וגאס חשוב לזכור שמדובר בחבל ארץ מדברי ושומם, לכן מומלץ שלא לצאת לטיול בלי פלאפון טעון, גלגל חלופי תקין ובקבוקי מים. בנוסף, בדקו ברדיו או במלון האם צפוי לרדת גשם כדי שלא תתקעו בשיטפון.

השכרת רכב בלאס וגאס –  יעדי נסיעה בעיר ובסביבתה

לאס וגאס היא עיר תענוגות המציעה לנופשים בה מועדונים ומופעי בידור רבים, מגרשי גולף, מרכזי קניות, בריכות שחייה מפוארות, מלונות מפוארים ומסעדות ועוד הרבה אטרקציות. לצד הדימוי היוקרתי לאס וגאס עשויה גם להתאים לכל כיס, החל מבילויים במחירים מגוחכים ועד למקומות אולטרה יקרים ואיכותיים. העיר עצמה עטופה  בטבע מדברי מדהים, ובעיקר מומלץ לבקר בגארנד קניון, באגם מיד, בוואליי פייר סטייט פארק ובעמק האש. ניתן להגיע ליעדים אלו באמצעות טיסות היוצאות מהעיר או בנסיעה חווייתית ברכב פרטי. יש לציין כי אזורים אלו משופעים באתרי קמפינג מדהימים.

רבים משלבים סיורים במדינות אחרות קרובות או רחוקות  – פלורידה, ניו-יורק ועוד.

השכרת רכב בלאס וגאס – חברות השכרה

מומלץ להשכיר רכבים בחברות בינלאומיות גדולות. חברות אלו מרושתות היטב ברחבי המדינה, מעניקות מענה לכל בעיה 24 שעות ביממה ובבעלותן ציי רכב מגוונים וחדישים. החיסרון הוא שהן יותר יקרות מחברות השכרה מקומיות, אלא אם הצלחתם למצוא דיל טוב דרכן. חברות מקומיות אומנם זולות יותר אך השירות שהן מעניקות מאוד מוגבל לעומת החברות הגדולות.

מומלץ לשכור ישירות דרך חברות ההשכרה ולא דרך סוכן מתווך, כי כך תחסכו הרבה כסף. אם אתם שייכים לארגון גדול, כדוגמת ארגון המורים, במקרים רבים תוכלו לקבל הנחה משמעותית במחיר השכירות. אם שכרתם רכב בחברה גדולה והייתם מרוצים מהשירות הישארו באותה חברה ותהפכו ללקוחות מעודפים. לקוח מועדף מקבל רכב משודרג ואינו צריך לחכות בתור לקבלת הרכב בשדות התעופה.

 לבסוף, אם אתם מעוניינים בהשכרת רכב בלאס וגאס כדאי להזמין את הרכב מראש, עוד מהארץ, כדי שתוכלו להשיג את הרכב המתאים לכם במחיר טוב ובלי כאבי ראש.

כאן תוכלו לקרוא עוד על השכרת רכב בארה"ב, השכרת רכב בקנדה.

דילוג לתוכן