השכרת רכב

מדינת ניו יורק ממוקמת בחוף המזרחי של ארה"ב והינה המדינה השלישית בגודלה בארה"ב. כידוע, ניו יורק היא אחת המדינות העשירות והמפותחות בארה"ב, ובה מהווה מנהטן מוקד משיכה עיקרי כמרכז סחר ותרבות. רבים משלבים ביקור אף באטרקציות קרובות ומרוחקות כמו דיסניוורלד, אטלנטיק סיטי ועוד.

השכרת רכב בניו יורק – לתכנן מראש

כדאי ומומלץ לשכור את הרכב כבר בארץ. השכרת רכב מראש חוסכת לכם את הטרחה של השכרת רכב בשדה התעופה, הכוללת עמידה בתורים ארוכים והסתפקות ברכבים שנותרו בחברות ההשכרה. חברות ההשכרה מציעות מגוון גדול של רכבים וביניהם רכבים משפחתיים, רכבי יוקרה, רכבי שטח, קרוונים ורכבים חסכוניים בדלק.

לפני ששוכרים רכב בדקו את הצרכים שלכם לפי אופי הטיול ומספר הנוסעים – קחו בחשבון פרמטרים כמו: סוג הרכב, שירותי גרר ותיקון, גמישות בנקודות האיסוף, היקף פוליסת הביטוח, חברות בטריפל איי ועוד. לבסוף בחרו בעסקה המציעה לכם את המחיר והשירות הטובים ביותר.

השכרת רכב בניו יורק –  עצות שימושיות

כשמשכירים רכב בניו יורק עדיף במקרים רבים לבחור בדיל של שבוע על פני שכירת רכב לפי חישוב יומי, גם אם אינכם מתכוונים לנצל את כול השבוע. חשוב לדעת שמרבית חברות ההשכרה בניו יורק אינן משכירות לנהגים מתחת לגיל 25, ואלו שכן מוכנות להשכיר רכבים לצעירים דורשות תוספת יומית לסכום השכירות.

בעת קבלת הרכב בדקו את תקינותו לפני שאתם עוזבים את חניון החברה. וודאו שהרכב לא חבול, שיש צמיג נוסף עם אוויר, ציוד להחלפת גלגלים, משולש בטיחות ומיכל מלא בדלק, וכמו כן בדקו את תקינות הרכב: אורות, מגבים, צופר וברקסים. שאלו את נציג החברה על תפקיד כפתורי התפעול השונים ברכב, ולבסוף וודאו שיש ברשותכם את רישיון הרכב ואת מסמך האחריות שלו.

השכרת רכב בניו יורק – מנהטן

במדינת ניו יורק פועלות חברות השכרת רכב רבות המרושתות על פני כול המדינה, אך ההשכרה מומלצת במיוחד אם אתם מתכננים טיול מחוץ לערים הגדולות וביקור במקומות מרוחקים כמו לאס וגאס, פלורידה וכדומה. אם מרבית שהותכם מתמקדת במנהטן לאו דווקא מומלץ לשכור בה רכב בשל בעיות חנייה קשות ועומסי תנועה כבדים. בנוסף, מנהטן משופעת בתחבורה ציבורית מצוינת הכוללת רכבת תחתית מעולה, אוטובוסים ומוניות שישרתו אתכם בצורה יעילה וזולה. במידה ואתם עדיין מעוניינים לנוע במנהטן ברכב שכור עליכם לדעת שעלויות החנייה בעיר גבוהות מאוד ושכל יציאה מהעיר כוללת תשלום אגרה בגשרים ובתעלות. עם זאת, בפרברי ניו יורק כמו ברוקלין או קווינס, רכב שכור הינו אופציה טובה ויעילה כיוון שבחלק מאזורים אלו אין תחבורה ציבורית מפותחת.

 לסיכום, השכרת רכב בניו יורק היא אחת הדרכים המהנות והיעילות לטייל במדינה מדהימה זו, המציעה שפע של נופים מדהימים, חופים מרהיבים, מוזיאונים בינלאומיים לאומנות, מדע והיסטוריה, מועדוני לילה, מופעי תרבות מובילים ואלטרנטיביים, מרכזי תרבות ותיירות מהמובילים בעולם ועוד.

כאן תוכלו לקרוא עוד על השכרת רכב בארה"ב, השכרת רכב בקנדה.

דילוג לתוכן