השכרת רכב

העיר המרשימה סן פרנסיסקו שבמדינת קליפורניה, בחוף המערבי היא מקום מושלם לטיולים. העיר, אחת הגדולות במדינה וכן גם סביבותיה נחשבים למוקד משיכה לתיירים מכל העולם בזכות שלל של אטרקציות מרהיבות.

בשל העובדה שמערכת ענפה של כבישים עירוניים ובין עירוניים מצויה בעיר, חלקם מהווים אטרקציה בפני עצמם, אין פלא שאנשים רבים בוחרים באפשרות של השכרת רכב בסן פרנסיסקו בתור האופציה התחבורתית המועדפת.

רישיון נהיגה ישראלי

לפני שנרחיב עוד על היתרונות שכרוכים בהשכרת רכב בסן פרנסיסקו, נספר עובדה שחשוב לקחת בחשבון. העובדה שבישראל מקובל לשאת רישיון נהיגה ממוחשב, עם תמונה, מאפשרת לנהוג ברחבי העיר כמו גם בארה"ב כולה עם רישיון הנהיגה הישראלי המוכר.

יחד עם זאת, יש כאלה שממליצים להגיע מצוידים גם ברישיון נהיגה בינלאומי. רישיון זה יכול למנוע במקרים מסוימים אי הבנות ועלות הנפקתו אינה גבוהה.

אפשר וכדאי לנסוע

סן פרנסיסקו קליפורניה עברה במהלך השנים תקופות ארוכות של שגשוג ופריחה כלכלית. לאורך השנים גם עברו על העיר שינויים מהותיים שהשפיעו על האופי העירוני והמקומי. שריפות היסטוריות שפרצו במקום, תקופות הבהלה לזהב, הגירה של מהגרים מכל רחבי העולם לרבות מהמזרח הרחוק, הופכים כולם את הנהיגה בשכונות המגוונות לחוויה בפני עצמה.

אנשים שבחרו לבקר בקליפורניה ולהגיע לעיר בנסיעה, עם רכב שכור, מדווחים על חוויה תיירותית ממעלה ראשונה. הנהיגה בכבישים הארוכים, עם נוף מרהיב ומיוחד, נחשבת לבחירה מצוינת. יחד עם זאת, גם מי שלא אוהב לנהוג למרחקים ארוכים, ומגיע על העיר שלא בנהיגה עצמית, ירוויח אם ישכור בעיר עצמה רכב ויוכל לנהוג לכל מקום, באופן הרצוי לו.

אי אפשר שלא להזכיר את גשר שער הזהב, שהוא אחד מן האייקונים האמריקאים הגדולים ביותר ובוודאי שהוא אחד הסמלים של סן פרנסיסקו. זהו מהגשרים התלויים הגדולים ביותר באמריקה (בעבר היה הגדול ביותר) ועל רקע המפרץ והים קשה להפריד בעוצמת החוויה של נהגיה על הגשר. למעשה, די בחוויה המיוחדת הזאת בכדי להפוך את השכרת הרכב לכדאית, גם אם משלבים אופציות תחבורתיות אחרות.

בנקודה זו חשוב לציין שבחלקים מסוימים של העיר עצמה כדאי מאוד לשלב הליכה ברגל. מחנים את הרכב סמוך למרכזים העמוסים יותר. משם אפשר לשלב הליכה בין השכונות יוצאות הדופן כאשר מומלץ לבקר למשל בצ'יינה טאון העתיקה. למבקרים במקום צפויה חוויה מדהימה של ריחות, צלילים וטעמים.

גם נסיעה לשכונות אחרות בעיר מבטיחה חוויה יוצאת דופן, אך אי אפשר שלא להזכיר גם אטרקציות מסוג אחר שכדאי לבקר בהן. בין האפשרויות המצוינות נזכיר את:

לסיום, נציין שאת האפשרות להשכיר רכב בסן פרנסיסקו אפשר לשריין עוד מישראל. ניתן אומנם לשכור רכב במקום אבל כדאי לעשות זאת עוד לפני הטיסה לחו"ל. בכך אפשר לחסוך זמן וכסף.

דילוג לתוכן