השכרת רכב

הישראלים נחשבים לחובבי הטיולים בחו"ל, מכל הסוגים. לצד אלה שיוצאים מעת לעת לנופשונים קצרים יש גם כאלה שיוצאים לתקופות ארוכות יותר. נסיעות לתקופה של חודש לצורך טיול של לפני או אחרי צבא, טיול בר מצווה לילד, טיולים זוגיים וכיוצא באלה, אינם נדירים. לנסיעות כאלה, ממש כמו לנסיעות למטרות אחרות כגון לימודים, נסיעת עסקים ומטרות אחרות, כדאי לקחת בחשבון את האפשרות של השכרת רכב לחודש בחו"ל.

בסקירה שלהלן נראה מאילו יתרונות ניתן ליהנות כאשר שוכרים רכב לתקופה ממושכת. בנוסף, נראה למה כדאי לשים לב עוד לפני היציאה לחו"ל, כדי להבטיח שהות מוצלחת ונסיעה בטוחה.

נוסעים בראש שקט

לא בכל מדינה בעולם ישנה מערכת יעילה של תחבורה ציבורית, שניתן לסמוך עליה. למעשה, גם במדינות שבהן יש מערכת סבירה של תחבורה ציבורית, יש יתרונות רבים לבחירה לשכור רכב, בפרט לתקופה של חודש ויותר.

השכרת רכב לחודש ימים במדינות רבות בחו"ל מאפשרת למצות את השהות בצורה הטובה ביותר. בין אם מדובר בנסיעה לצורך עסקים ובין אם מדובר בנסיעה לצורך טיול מיוחד, מהנה או מאתגר, רכב צמוד הוא הרבה יותר מסתם פינוק. רכב צמוד מאפשר להגיע לכל מקום שרוצים, בכל שעה ולכל מטרה. במקרים שבהם נוסעים בקבוצה של כמה אנשים, הנסיעה בצוותא, ברכב צמוד, נותנת נופך הרבה יותר מיוחד.

מלבד העובדה שלא צריכים להיות תלויים באף גורם, בתחבורה ציבורית ובשעות פעילותה, רכב צמוד מאפשר גם ליהנות מחוויית הנהיגה עצמה. במדינות מסוימות, שם מערכת הכבישים טובה מאוד ואפילו מצוינת, ניתן להרגיש אחרת לגמרי לעומת נהיגה בארץ. נוחות הנסיעה, מהירות הנסיעה, הנוף המיוחד, הכל מתחבר לחוויה מיוחדת.

יש לציין שגם במדינות שבהן הכבישים טובים פחות, יש תועלות רבות בהשכרת רכב לחודש ימים. מדרום אמריקה ועד אוסטרליה, מהמזרח ועד לאירופה או ארצות הברית – רכב שכור צמוד משתלם, נוח ולעיתים אפילו חיוני.

השכרה משתלמת

השכרה של רכב לחודש ימים, בחו"ל ממש כמו בארץ, מאפשר ליהנות ממחיר זול במיוחד בחישוב היומי. השכרה לתקופה כזאת חוסכת כמובן גם הרבה מאוד זמן לעומת נסיעות ארוכות בתחבורה ציבורית ואפשר להספיק הרבה יותר.

אין ספק שכאשר בוחרים לשכור רכב לחודש אפשר ליהנות מהרכב, שכן במהרה מתרגלים אליו, וכך קל ונוח לנהוג בכל מקום. לעומת השכרה לתקופות קצרות, הנוחות והפינוק מקבלים ממד נוסף ובעל משמעות רבה עוד יותר.

קטן, משפחתי, גדול

חשוב לזכור, במיוחד כאשר יוצאים לחו"ל לתקופה ממושכת יחסית, לבחור בצורה נכונה את הרכב שבו מתכוונים לנהוג. האפשרויות כמובן הן רבות ומגוונות. לבחירה יש השפעה על עלות ההשכרה, על נוחות הנהיגה ועל הבטיחות.

באופן טבעי, כדאי להתייחס קודם כל להיבט של הנוחות. רכב חייב להתאים למספר הנוסעים ולא כדאי לבחור ברכב קטן ואקונומי שמתאים לעיר, כאשר יש הרבה מאוד נוסעים או כאשר מתכננים נסיעות ארוכות מאוד. לצד האפשרות לבחור ברכבים משפחתיים הדומים לאלו שבישראל, יש גם דגמים הרבה יותר מגוונים לרבות רכבי שטח, רכבי יוקרה, רכבי מנהלים ועוד.

ההכנות שלפני הנסיעה

אנו סבורים שכדי ליהנות מהשהות בחו"ל כדאי לעשות את כל הסידורים האפשריים מוקדם ככל האפשר. כיום, ניתן להזמין רכב לתקופה של חודש ימים מבעוד מועד, אפילו באמצעות האינטרנט.

נוסף לסידורי ההשכרה כדאי לברר עלויות של כיסא לילד, אם צריך, של מערכת ניווט ושל ביטוח. לא פחות חשוב מכך – לברר על תקנות וחוקים מיוחדים, להצטייד ברישיון נהיגה ממוחשב, ישראלי או בין לאומי, ולרכוש מפת דרכים טובה.

דילוג לתוכן