השכרת רכב

טקסס, אחת מהמדינות הדרומיות המרכזיות של ארצות הברית, נחשבת למקום מיוחד מאוד. המדינה, שבעבר הייתה שייכת בכלל למקסיקו, כוללת עד היום השפעות מגוונות מספרד, מקסיקו ומקומות נוספים.

מפאת גודלה של המדינה ניתן למצוא בה שפע של אתרים ומקומות נפלאים לטיול ולביקור. משום כך, ומשום מערכת הכבישים המפותחת, אנו סבורים שנהיגה בחבל ארץ ייחודי זה היא חוויה בפני עצמה. אין ספק – השכרת רכב בטקסס היא רעיון ששווה לחשוב עליו ברצינות.

ארץ הנפט

טקסס ידועה בעולם כולו בתור מקום שמייצג במידה רבה את האמריקאי ה"קלאסי". היא ידועה בזכות מופעי הרודאו, "שואו" אמריקאי במיטבו. במקביל, מדובר על גם ארץ הנפט, שאחראית כבר יותר ממאה שנה להפקת נפט בכמויות ענקיות. דבר זה הופך את המקום לטבעי לצורך נסיעה בכלי רכב. ואכן, לאורך השנים מבצעים בכל מקום השקעות ענק בפיתוח כבישים בין מדינתיים ומקומיים שתורמים מאוד לחוויית הנהיגה.

חשוב לדעת שטקסס היא מהמדינות הגדולות ביותר והמגוונות ביותר בשטחן. למי שאוהב נוף מגוון, ערים גדולות ומרשימות לצד אתרי טבע, נחלים ונהרות, מדובר על מקום מצוין לטיולים. מצד אחד, ערים כמו יוסטון, סן אנטוניו ודאלאס, מצד שני אזורי מדבר, פארקי ענק וקניונים (טבעיים, לא מרכזי קניות שמצויים בערים) מבטיחים שהות מלהיבה לכל טעם.

באמריקה, כמו באמריקה, גם בטקסס הכל מצוי בגדול. למעשה, אומרים שבמדינת הענק הרבה דברים גדולים שבעתיים. לכן, אין פלא שרבים מעדיפים באופציה של השכרת רכב בטקסס עם רכב אמריקה ענקי. אין ספק שבצורה כזאת מדובר על חוויית נהיגה שאין כמוה. עם כבישי הענק הנוחים והאוטוסטרדות, אין הרבה מקומות אחרים שיעניקו חוויית נסיעה שכזאת.

מובן מאליו שכדי ליהנות מחוויה נעימה של נסיעה לא חייבים לבחור דווקא ברכב אמריקאי גדול. למעשה, אפילו בשוק המקומי חלה עליה בדרישה לרכבים קטנים יותר, אקונומיים יותר ופחות זוללי דלק. כך, למרות שטקסס נחשבת לצרכנית (וליצרנית) של נפט מהגדולות ביותר, גם להשכרת רכב קומפקטי יותר יש מקום.

הדבר העיקרי שחשוב לזכור הוא שבזכות רכב פרטי צמוד אפשר להגיע לכל מקום בנוחות ובקלות יתירה. בצורה כזאת אפשר לטייל בקלות גם בערים המרכזיות גם בשמורות הענק. אגב, חלק מהשמורות גדולות כל כך שניתן היה להכניס לתוכן מדינה קטנה כמו ישראל. לחובבי השטח, המחנאות והנופים – מדובר על אפשרויות בלתי מוגבלות.

אוכל, מוזיקה טובה ואטרקציות

למבקרים בטקסס בפעם הראשונה צפוי שוק תרבותי של ממש לא רק בזכות הנופים הטבעיים והנוף האורבאני. האופי הגדול מתבטא גם בכך שמנות האוכל המוגשות הן במידה רבה גדולות מהחיים וכך גם ההופעות והפסטיבלים השונים שמקיימים ברחבי המדינה.

למי שמגיע בעונת החגים הישראלית או מעט לאחריה, מומלץ להגיע למרכז הירידים של הכרך הענקי דאלאס. כבר יותר ממאה שנה מהווה העיר הזאת בית לאחד הפסטיבלים המרהיבים עם מגוון של הופעות רודאו, לוליינים, מוזיקה חיה, מתקני שעשועים ואפילו שווקים חקלאיים עם אופי וגודל שקשה לתאר במילים.

הירידים, לצד מופעי מוזיקה שונים, יכולים להתאים גם למשפחות אבל בטקסס ישנם גם אטרקציות נוספות שמתאימות במיוחד למשפחות עם ילדים. בין היתר ניתן לבקר בגני החיות (מומלץ להגיע לשם כך ליוסטון) ויש עוד שפע של מתמחי בילוי, פארקי שעשועים ועוד. גם פארק המים של סן אנטוניו שווה ביקור.

מזמינים מראש

לסיום נספר שלמרות שניתן לשכור רכב בטקסס עצמה, יש עדיפות לטיפול בסידורים מראש. השכרת רכב באינטרנט מלווה בתהליך קל ונוח שחוסך זמן יקר בטיול וגם מונע טרחה מיותרת.

דילוג לתוכן