השכרת רכב

לוס אנג'לס, קליפורניה, נחשבת לאחד מהמקומות המומלצים ביותר לביקור בארצות הברית. האקלים הנוח לאורך כל השנה, עורקי התחבורה המרכזיים שעוברים בעיר ובעיקר שפע האטרקציות המקומיות והמגוונות מעניקות לעיר צביון תיירותי מובהק.

מכיוון שמדובר על עיר גדולה ומטופחת, אין ספק שעדיף לנסוע במקום ברכב שכור, שאוספים במיוחד. שלא כמו ערים גדולות אחרות, דווקא התחבורה הציבורית לוקה מעט בחסר ולכן לא כדאי לסמוך עליה כמו בניו יורק, למשל. יתכן שהעובדה שהאזור הוא אחד העשירים ביותר בנפט הם שהפכו את הרכב הפרטי למקור תחבורה נפוץ אף יותר ממקומות אחרים בארצות הברית.

בזכות הפריסה הרחבה של אטרקציות לצעירים, למשפחות ולחובבי תרבות ואומנות, משתלם מאוד לשכור רכב לנסיעות. באופן כזה אפשר להגיע לכל מקום שמתחשק, בלי להיות תלויים בשעות פעילות של אוטובוסים, למשל, ובלי להזדקק למוניות יקרות.

למרות שאפשר לאסוף רכב שהוזמן במקום, אנו סבורים שעדיף לדאוג לכך כחלק מההכנות המקדימות לטיול. לא משנה אם אוספים את הרכב בלוס אנג'לס, בערים אחרות בקליפורניה, בניו יורק או בכל מקום אחר, עדיף להסדיר את ההשכרה מראש. בצורה כזאת מקצרים את זמן הטיפול במקום, מבצעים את כל הבירורים מראש, ולא נתקלים באי נעימויות.

כדאי לדעת שאת ההשכרה קל ופשוט לעשות אפילו באינטרנט. כל חברות ההשכרה הגדולות מתפעלות אתרים ייעודיים לשם כך. הממשק הפשוט מאפשר לבחור נקודת איסוף והחזרה, לבחור את תקופת ההשכרה, את סוג הרכב וכן הלאה.

נוסיף ונאמר שבארצות הברית ניתן בהחלט לנהוג עם רישיון נהיגה ישראלי, בהנחה שמדובר על הרישיון החדש הממוחשב. יש הנוהגים להוציא רישיון נהיגה בין לאומי, על כל מקרה, אך הדבר איננו חובה.

נוסעים לחוף

כאשר נוסעים באזור לוס אנג'לס עם רכב שכור, אין טוב מאשר להתחיל עם ביקור בחופים הידועים. לא חייבים להיות גולשי גלים וחובבי ים ושמש בשביל ליהנות מהחוויה של החופים המקומיים. גם אנשים שרגילים לחופים הישראליים יופתעו מהשוני, מהצבעוניות ומהאווירה המיוחדת של הים הדומה אך גם כל כך שונה.

כמובן זו גם הזדמנות ליהנות מקצת ספורט ימי, משיט ומפעילויות אחרות, אבל לא כדאי לבזבז את כל הכוחות. אחרי הכל, ללוס אנג'לס יש עוד הרבה יותר להציע.

חוויה לא רק לילדים

מומלץ לנצל את הרכב כדי להגיע עם הילדים לפארקי השעשועים שאמריקה כל כך מפורסמת בגינם. בקליפורניה מספר פארקי שעשועים הידועים בכל העולם. דיסנילנד הוא רק אחד מהם, מהוותיקים יותר, אולם יש גם אתרים נוספים לא פחות מרתקים. הנסיעה למקומות הללו קלה ונוחה, והחוויה נשארת לכל החיים.

לא משנה אם נוסעים לדיסנילנד, לפארק ההרפתקאות של דיסני, הסמוך והחדש יותר, או למקומות פחות מוכרים אך לא פחות מרתקים כגון "החווה של נוט" שהוקמה בסגנון מחפשי הזהב המקומיים והמערב הפרוע בכלל, אף אחד לא נשאר אדיש. זה נפלא לילדים בני כל הגילאים והמבוגרים… ירגישו שוב כמו ילדים!

חוויה מהסרטים

להגיע ללוס אנגל'ס עם רכב שכור בלי להרגיש את המורשת התרבותית והקולנועית של המקום זהו כמעט פשע. מומלץ מאוד לבקר לא רק בהוליווד ולצלם את שדרות הכוכבים אלא גם לבקר באחד מהאולפנים הגדולים. הללו מציעים סיורי מבקרים עם הדרכה, חוויה שיכולה לרתק גם מי שאיננו חובב קולנוע בנשמתו.

אין ספק שמי שחובב סרטים בכלל וסרטים אמריקאים בפרט יהנה במיוחד בתצוגות המבוססות על סרטים ידועים, חלקי תפאורה שחלם מקוריים, אתרי הסרטה ייחודיים ועוד הרבה יותר. ההרגשה של סט צילומים אמיתי פשוט מעוררת השתאות.

דילוג לתוכן