השכרת רכב

ניו זילנד נחשבת בעיני רבים וטובים למקום שהוא לא פחות מגן עדן עלי אדמות. בארץ המדהימה הזאת, המורכבת מכמה איים, ניתן למצוא תופעות גיאולוגיות מדהימות, פסגות הרים נישאות, מסלולי טיולים למיטבי לכת, וכן פארקים לאומיים רחבי ידיים, וגם בעלי חיים וצמחים ייחודיים.

מרחבי הטבע הפראי, לצידם של ערים מודרניות ואכלוסיה ידידותית ושלווה, הופכים את הכדאיות של השכרת רכב בניו זילנד, לרבה במיוחד.

תיירים רבים, מישראל ומהעולם כולו, בוחרים לנוע בדרך זו בין האתרים המרהיבים, בתי המלון והאכסניות, אתרי הנופש והספורט, ואף בין האיים השונים (במקרה זה, המעבר נעשה על ידי מעבורת).

היבט אנושי מיוחד

ניו זילנד איננה רק מקום מרהיב ונפלא לטיולים ברגל וברכב. מדובר באחד המקומות השלווים בעולם, שהכבוד לכל אדם באשר הוא מקבל מקום מרכזי בתפיסת העולם.

ניו זילנד היא אחד המקומות הראשונים בעולם שבהן ניתנה זכות הבחירה לנשים, וזו גם מדינה שהחליטה שלא לעשות לעולם שימוש בנשק אטומי.

היחס של הניו זילנדים לבני כל הדתות סובלני מאוד, וקל מאוד לזרים להסתדר בה באמצעות שימוש בשפה האנגלית.

האנגלית נחשבת לשפה הרשמית של המדינה, שיש לה היסטוריה של יחסים קרובים מאוד עם אנגליה, לאורך שנים ארוכות.

לנסוע לערים הגדולות

לא מעט מהתיירים אשר בוחרים לשכור רכב בניו זילנד, מתחילים את הטיול בערים הגדולות, ומהן הם יוצאים לבקר במוזיאונים, בשמורות בטבע, בערים, ובמעיינות החמים.

מערכת הכבישים בניו זילנד טובה למדי, והנהג הניו זילנדי נחשב לנהג אדיב וסבלני. בנקודה זו חשוב להמליץ על נהיגה זהירה ובהתאם לחוק. מי שנתפס בעבירה של נהיגה מהירה, למשל, ייקנס גם במקרה של חריגת מהירות קלה.

מבין הערים המרכזיות הגדולות של ניו זילנד, הידועות ביותר הן אוקלנד ו-וולינגטון. בשטחם הכולל של האיים, הדומה לזה של בריטניה, מתגוררים מליון ורבע איש, שמחציתם הינם תושבי צמד הערים הללו.

מדובר בערים מודרניות ומערביות, בעלות תשתית מודרנית, מוזיאונים, בתי מלון, מסעדות יוקרה, מועדונים, ומרכזי פנאי ובידור. עם זאת, ערים אלה גם מתייחדות בקרבתם לפניני טבע של ממש.

טרקים וטיולים

ניו זילנד משופעת במסלולי טיול שמתאימים לכולם. ניתן למצוא מסלולים למשפחות גם בתוככי הערים הגדולות, ושווה לתכנן טיולים בני יום אחד או יותר, בפארקים הלאומיים ובסביבתם.

הדרך הטובה ביותר בכדי להגיע לחלק ניכר ממסלולי הטיול, היא באמצעות השכרת רכב, בשל צפיפות האוכלוסייה הנמוכה והמרחקים הגדולים בין מקומות יישוב.

השכרת רכב בניו זילנד מאפשרת להגיע לכל מקום בקלות ובנוחות – לאתרי הקמפינג, לאזורים הגעשיים, למעיינות התרמיים, לפסגות ההרים, ולמסלולי השיט והרפטינג.

מאורים והרי געש

בין המהגרים הקדומים של ניו זילנד ניתן למצוא את המאורים. אחד המקומות המרתקים והמעניינים ביותר, שמאוכלס בתושבים מאורים, הוא העיר רוטורואה. זהו מקום שבו ניתן למצוא מעיינות חמים וגייזרים רותחים שהם פשוט חגיגה לעיניים.

בקרבת העיר ישנם כמה פרקים ושמורות מפורסמות, שקל מאוד לנוע אליהם ובתוכם באמצעות רכב שכור.

אלפים בניו זילנד

רכס האלפים הנודע מאפשר לתיירים ליהנות משפע פעילויות. מסלולי טיול וטיפוס, ברכב וברגל, מספקים נוף נהדר ואוויר צלול. שפע של אגמים ונהרות מספק חוויה רטובה של שיט בסירות קאנו או חוויה של שחייה מרעננת.

לחובבי הפעילויות האתגריות, הרי שמבוקשם יכול לבוא לכדי סיפוק במצנחי רחיפה, סנפלינג, באנג'י, צניחה ועוד.

השתתפות בהוצאות

לפני ששוכרים רכב, כדאי להכיר תופעה ניו זילנדית מעניינת שנקראת "ליפט". משמעות הדבר היא לאסוף טרמפיסטים ברכב תמורת השתתפות בהוצאות הנסיעה (דלק, למשל). תיירים רבים זוכים בצורה כזאת להכיר אנשים חדשים, וגם להוזיל את עלות ההשכרה.

מידע על השכרת קרוונים בחו"ל

דילוג לתוכן