השכרת רכב

בחופשות וטיולים בחו"ל, הבחירה הנוחה ביותר וזו שמאפשרת את החופש המירבי היא ללא ספק השכרת רכב – בעיקר במקרים בהם צריכים לנוע הרבה ממקום למקום ולא נמצאים כל הזמן בעיר אחת.

כיום, התחרות בתחום גדולה מאוד ובהחלט אפשר למצוא מחירים מצוינים להשכרות של כל טווח זמן. כמו כן, הנגישות בזכות רשת האינטרנט הפכה את מציאת חברת ההשכרה והעסקה המתאימה לקלה במיוחד, כאשר כמובן שאפשר גם להזמין רכב שכור במסגרת חבילות דרך סוכני נסיעות.

לקראת הנסיעה הבאה שלכם לחו"ל, הכרת חברות השכרת רכב מובילות בחו"ל יכולה לסייע לכם לקבל החלטה מושכלת לגבי ספק השירות.

כמובן שבכל מדינה יש את השחקנים החזקים שבה וחברות אשר נחשבות זולות יותר. אך בהתאם לכלכלה הגלובלית במקרים רבים מאוד יש חברות בינלאומיות או שלוחות מקומיות של מותגים מוכרים – לא תמיד זו האפשרות הטובה ביותר ולכן האיזון חשוב ובכל מדינה רצוי לחקור יותר לעומק מבחינת אילו חברות מציעות את התנאים המתאימים ביותר לצרכים האישיים שלכם.

השכרת רכב בארה"ב

ארה"ב עצומה וטיול בה בלי רכב שכור מצריך התארגנות שונה ואין ספק כי מדובר על פתרון פחות יעיל, אם ברצונכם לחוות את ארה"ב באופן האידיאלי ולטייל במגוון מקומות אז השכרת רכב היא חובה – מה גם שמחירי הדלק נמוכים יחסית.

בשוק האמריקאי שי כמה שחקנים מרכזיים ואינספור חברות קטנות יותר – לתייר הישראלי עדיף ללכת על חברה גדולה ומוכרת, עם הרבה מרכזי שירות ואפשרויות החזרה מגוונות. כמה חברות מובילות הן:

מבחינת חברות השכרת רכב מובילות בחו"ל, השחקניות הגדולות בשוק האמריקאי פעילות גם באירופה ובמדינות אחרות בעולם.

השכרת רכב באירופה

באירופה מדינות רבות, אך המעבר ביניהן קל ולמעשה כמעט ואינו מורגש, גם ביבשת זו יש כמה שחקנים מרכזיים בשוק השכרת הרכב – כולל כמה חברות הפעילות גם בארה"ב כמובן. דוגמאות לחברות השכרת רכב מובילות בחו"ל בהקשר של אירופה הן:

כפי שניתן לראות, חברות השכרת רכב מובילות בחו"ל הן למעשה כמה שחקנים מרכזיים אשר מחזיקים ברוב נתח השוק.

גם ביבשות אחרות ויעדים אחרים בעולם תוכלו למצוא פתרונות השכרת רכב של החברות הללו, וכאמור בכל מדינה יש מאפיינים שונים וחברות מקומיות נוספות שאפשר לבחון מבחינת מחירים. לזמינות, פשטות הזמנה ו"גב" שאפשר לסמוך עליו החברות הגדולות הן לרוב הפתרון שרוב התיירים מעדיפים.

למידע כיצד לחסוך במחירי טיסות

דילוג לתוכן