השכרת רכב

איך למצוא דילים טובים להשכרת רכב בחו"ל בשיא עונת התיירות?אם יש משהו שאותו כולנו אוהבים לא פחות מאשר לנסוע לחו"ל בעונת הטיולים הרי שאלה דילים טובים.

כשמתכננים את הנסיעה בצורה מושכלת, אפשר למצוא דילים טובים להשכרת רכב בחו"ל גם אם מדובר בשיא עונת התיירות.  איך עושים את זה? להלן תבינו איך תוכלו גם אתם לחסוך, ובגדול.

כדאי להזמין מבעוד מועד

לפעמים דיל טוב לחו"ל מבוסס על הזמנה של הרגע האחרון, מה שנקרא – הזמנה של הדקה התשעים. במצב כזה, בעצם לא מתכננים את הטיול מראש ובחורים ברגע האחרון את היעד שנותרו אליו מקומות פנויים ובזול.

מקומות אחרונים בטיסה, חדרים אחרונים במלון – כל אלה מוצעים בהנחות גדולות. אך מה לגבי השכרת רכב בחו"ל? במקרה זה, כדאי לעעושות כל מאמץ בכדי להזמין מבעוד מועד את הרכב. בהזמנה מראש אפשר לקבל מחיר הרבה יותר נוח למת הזמנה סמוך למועד הטיול.

בתחום השכרת הרכב הרבה יותר קשה למצוא דילים של הרגע האחרון משום שאין מכסה שהחברה רוצה למלא, לא מדובר ברצון להגיע לתפוסה מלאה של המלון או רצון למלא טיסה. אז כאשר יוצאים לטיולים מתוכננים מראש, אל תדחו את הזמנת הרכב לרגע האחרון. זה גם לא משתלם ובנוסף, הדגם הרצוי עשוי להיות חסר במלאי.

השוואת מחירים בין חברות ההשכרה

כדי למצוא דילים להשכרת רכב בחו"ל לא צריכים לעבוד מאוד קשה אבל בכל זאת נחוצה השקעה. אל תתעצלו – בדקו דגמי רכב שונים בחברות שונות, השוו עלויות בין חברות השכרה גדולות לצד מחירים בחברות קטנות ומקומיות.

מעת לעת חברות השכרה מציעות דילים לרכבים חסכוניים גם בעונת השיא ויש גם אפשרות להשכרה מוזלת אם תשכרו רכב לתקופה יחסית ארוכה. לפעמים עדיף לשכור רכב לשבוע שלם בדיל מובנה לעומת השכרה ליומיים בתחילת הטיול ועוד יומיים בסופו.

היבט הביטוח – בדקו מחירים והשוו לא רק לגבי מחיר ההשכרה הבסיסית אלא גם קחו בחשבון את מרכיב הביטוח ותוספות שאולי דרושות לכם כגון כיסא לפעוט או מכשיר GPS. היעזרו גם באתרי השוואת מחירים מובילים.

בדקו אופציות בחבילות

דרך טובה מאוד להוזיל את השכרת הרכב במהלך הטיול בחו"ל היא להתעניין לגבי אפשרות של השכרה במסגרת חבילה. מה זאת אומרת חבילה? מדובר בדיל שבו השכרת הרכב היא בעצם נלווית למרכיבים נוספים כגון לינה במלון או טיסה.

קיימות חבילות שכוללות טיסה פלוס מלון פלוס השכרת רכב. ישנן חשיבות שבהן ניתן לשלב בין חדר במלון לבין רכב שכור. חשוב לשים לב שהרכב שאתם מקבלים במסגרת החבילה אכן תואם את הצרכים שלכם. רכב קטן שיתאים לזוג צעיר לא יתאים למשפחה בת שבע נפשות.

להפוך את ההשכרה לזולה יותר

אם מתוכננת לכם נסיעה לחו"ל בשיא עונת התיירות, תוכלו למצוא דרכים להפוך את ההשכרה לזולה עוד יותר. למשל, בדרך כלל עדיף להימנע מאיסוף הרכב בסוכנות שבשדה התעופה. איסוף בסוכנות זאת מייקר את ההשכרה ובנוסף – אתם עשויים להיתקל בעומס שיבזבז לכם לא מעט מזמן הטיול.

מומלץ לאסוף את הרכב בסוכנות מחוץ לשדה התעופה או לוודא מראש שלא קיימת פרמיה משמעותית על איסוף בסוכנות זאת. כמו כן, אם מדובר בטיול שבו חוצים גבולות בין מדינות, בררו מהן העלויות הכרוכות במעברי גבול וכן מהי העלות להחזרת הרכב בסוכנות מרוחקת מזו שבה אספתם אותו.

יתכן ויהיה כדאי לעבור את הגבול ברכבת, למשל, ובצד השני לשכור רכב בדגם הרצוי. בנוסף, תוכלו להוזיל את מחיר ההשכרה אם תוותרו על גיר אוטומטי ותבחרו רכב בעל גיר ידני.

דילוג לתוכן