השכרת רכב

עבור רבים אשר נוסעים לחופשה באחת המדינות האטרקטיביות אשר מעבר לים, השכרת רכב היא אופציה אידיאלית. באמצעות רכב שכור, ניתן להגיע אל כל המקומות שמעניינים אתכם באמת, כולל אלה שהתחבורה הציבורית לא מגיעה אליהם. מעבר לכך, אין הרבה דברים חוויתיים יותר מאשר ניווט במדינה זרה, על שלל הנופים המרהיבים הקשורים לכך.

כאשר מבררים על השכרת רכב בחו'ל, עולים מספר רב של פרמטרים: באיזה רכב לבחור? מהי ידית ההילוכים הרצויה? לכמה זמן יש לשכור את הרכב? ועוד. אולם, הסוגייה אשר מכריעה במרבית המקרים בין החברות השונות נוגעת למחיר. פשוט אין טעם לבזבז לריק אלפי דולרים מיותרים על השכרה שיכלה להיות זולה הרבה יותר.

כיצד, אם כן, תבחרו בהצעה הטובה ביותר? פשוט מאד: באמצעות השוואת מחירים של השכרת רכב בחו'ל.

בחירת רכב

קיים מגוון רחב של חברות להשכרת רכב בחו'ל, וכל אחת מהן מציעה מאות הצעות אפשריות. ניסיון לבחור בעסקה מתוך אפשרויות כה רבות מסתיים לרוב בכאבי ראש רבים, עם עסקה הרחוקה בהחלט ממה שרציתם לדמיין.

לכן, הצעד הראשון בכל עסקה הוא להחליט ביניכם לבין עצמכם מה בדיוק אתם מחפשים ברכב שלכם. סוג הרכב, שנת הייצור שלו, גודלו, נפח המנוע, ידית ההילוכים ומספר הדלתות הם רק חלק מהפרמטרים האפשריים בכל הצעה- והם גם משפיעים על המחיר.

לאחר שתחליטו, פחות או יותר, על המטרה שלשמה הרכב משמש ועל המאפיינים האפשריים, עליכם לגשת לבדוק מה מציעות החברות השונות.

מעבר לפרמטרים האינדיבידואלים של כל רכב, הרי שמחירה היחסי של השכרת רכב תלוי גם במדינה אליה אתם נוסעים. השכרת רכב בתאילנד בעלת שער המטבע הנמוך תעלה פחות, בדרך כלל, מהשכרה דומה באחת ממדינות האיחוד האירופאי.

כשמשווים בין מחיר של חברות, לכן, חשוב מאד לשים לב ליחס שבין המטבע המקומי למחיר העסקה. גם אם מחירה של השכרת רכב בתאילנד זול פי שניים מאשר בישראל, לא מן הנמנע שחברות אחרות יציעו מחיר נמוך בהרבה.

השוואת מחירים באינטרנט

כשמדברים על השוואת מחירים של השכרת רכב בחו'ל, רבים מהאנשים מעלים בעיני רוחם תרחישים של עשרות דפים עם שרטוטים ומספרים מוזרים. אין להכחיש שלא מעט אנשים אכן משקיעים מאמצים וזמן רב בחישובים מסוג זה, אלא שעם האינטרנט הכל הופך לפשוט הרבה יותר.

קיימים לא מעט אתרי אינטרנט אשר משווים בין ההצעות השונות של חברות השכרת הרכב. כל שעליכם לעשות הוא לציין את יעד החופשה, התקופה, סוג הרכב, מאפייניו וכן את פרטיכם. לאחר מספר שניות, תקבלו השוואה בין ההצעות הרלוונטיות של חברות ההשכרה השונות.

כמובן שניתן לבצע גם השוואת מחירים מצומצמת יותר, בין מספר חברות אשר אתם יודעים שנחשבות לאמינות. תשדירים בטלוויזיה, המלצות של מכרים או ביקורות בעיתונות יכולים לשמש כלים משמעותיים לצמצום רשימת החברות המתאימות לכם.

שיחה עם נציגי החברות

מרגע שערכתם את ההשוואה שלכם, סביר להניח שכבר גיבשתם לפניכם חברה (או מספר חברות) אידיאליות לצרכים שלכם. מרגע זה, מומלץ מאד לשוחח באופן אישי עם נציגי החברות האלה, לראות שאין אותיות קטנות בעסקה וכי כל פרטיה אכן מובנים לכם.

כמובן שבמקרה של חברות אשר ממוקמות מעבר לים פגישה פנים אל פנים אינה אפשרית. תחת זאת, מספרי הטלפון של החברה, הדואר האלקטרוני או כל אמצעי תקשורת אחר יכולים לסייע לכם לסגור את העסקה, ולדעת שבחרתם באמת בחברה המשתלמת ביותר: הן מבחינת התמורה והתנאים, ובעיקר מבחינת המחיר.

כאן תוכלו לקרוא עוד על השכרת רכב בארה"ב, השכרת רכב בקנדה, השכרת רכב באירופה, השכרת רכב בישראל, ליסנג, כיצד לחסוך במחירי טיסות.

דילוג לתוכן