השכרת רכב

מזה שנים רבות כרתים מהווה יעד תיירותי פופולרי במיוחד בקרב תיירים מכל העולם, ותיירים מישראל בפרט. הקרבה הגיאוגרפית, האקלים המוכר והנוח, ומחירי הנופשים המשתלמים – גורמים לאלפי ישראלים לכבוש את האי הקסום.

בעוד שתיירים רבים מעדיפים להישאר בקרבת המלון, או לא לצאת ממנו כלל למעט לרביצה ממושכת בחוף הים, אחרים מעדיפים לשכור רכב ולחקור את האי המרתק, לראות את כל שיש לו להציע לתיירים הרעבים לחוויות ולצבור זכרונות מהנים.

השכרת רכב בכרתים – היתרונות

כרתים הוא האי הגדול באיי יוון ונחלק לארבעה מחוזות שונים: הרקליון, חאניה, רתימנו ולאסיתי, המציעים כל אחד שלל אפשרויות בילוי לכל המשפחה – על מנת ליהנות ממגוון האפשרויות הרחב, מבלי לבזבז זמן רב בנסיעות בתחבורה ציבורית, מומלץ ליהנות מרכב צמוד לפחות בחלק מימי החופשה.

השכרת רכב בכרתים מהווה אפשרות נוחה ומשתלמת, בייחוד עבור אלו המעוניינים לגלות את כל שיש לאי להציע, בצורה יעילה ונוחה. רכב צמוד איננה מותרה מיותרת, בוודאי לא כאשר רוצים לחוות חופשה מהנה, שכן השכרת רכב בכרתים מאפשרת ליהנות מחיסכון משמעותי בזמן ונסיעה נוחה ורגועה מיעד אחד למשנהו.

בשל מגוון אפשרויות הבילוי, מוצעות לתיירים המגיעים לכרתים, אלו המעוניינים להספיק כמה שיותר במהלך החופשה ולבקר בכל המחוזות והאטרקציות שמציע האי – יכולים בקלות ובנוחות להיעזר בשירותי השכרת רכב בכרתים ולהבטיח כי זמנם היקר ינוצל בצורה הטובה ביותר.

השכרת רכב בכרתים – עוד מהארץ

את תהליך השכרת הרכב ניתן לבצע עוד בטרם היציאה מהארץ ולעשות את כל הסידורים הדרושים בצורה נינוחה ורגועה. במקרים רבים ניתן ליהנות מנוחותו של הרכב הצמוד כבר ביציאה משדה התעופה. אפשרות זו מתאימה במיוחד לקבוצות מטיילים ומשפחות עם ילדים, שכן התלתלות עם מטען רב וילדים עייפים עלול להתחיל את החופשה באווירה עכורה מעט.

מנגד, ניתן להשכיר רכב ליום או יומיים בלבד במהלך החופשה, לאילו המעוניינים לשלב נופש עם חופשה פעילה יותר. בתקופת השכרת הרכב תוכלו לתכנן מסלול נסיעה גדוש במראות וחוויות ולנצל את יתר החופשה למנוחה ופינוק, במסגרת המלון או אתר הנופש הנבחר.

כאמור, ניתן ואף מומלץ לעשות את סידורי השכרת רכב בכרתים עוד מהארץ, על מנת להבטיח כי בחופשה תיהנו מכל היתרונות ללא דאגות מיותרות, התרוצצויות ותקלות של הרגע האחרון.

השכרת רכב בכרתים – טיפים חשובים

בטרם השכרת הרכב מומלץ לוודא כי הינכם בגיל המתאים להשכרת רכב וכי הביטוח מכסה אתכם בצורה מקיפה ויעילה. כמו כן, באם אינכם היחידים שעתידים לנהוג ברכב, חשוב ליידע על כך את חברת השכרת הרכב על מנת שיעשו ההתאמות הדרושות לשם ביטוח לכל הנהגים.

כמו כן, מומלץ לבצע השכרת רכב בכרתים מחברה מוכרת ואמינה. מגוון רחב של חברות השכרת רכב בינלאומיות מפעילות סניפים בכרתים, והשכרת רכב מחברה מוכרת תבטיח כי תזכו לשירות טוב, בטיחות גבוהה וטיפול נאות במקרים של תקלה בשטח.

כאן תוכלו לקרוא על השכרת רכב באירופה.

דילוג לתוכן