השכרת רכב

 השכרת רכב בפלורידה מהווה דרך נפלאה לחוות מדינה מדהימה זו. פלורידה, הידועה בכינוי ארץ השמש, הינה מדינה ענקית הממוקמת על גבי חצי אי בדרום מזרח ארה"ב, ומאופיינת באקלים סוב-טרופי. פלורידה משופעת באטרקציות מרהיבות לכל המשפחה, כמו פארקי ענק כדיסניוורלד שבאורלנדו וחופים מדהימים, ועבור הפנויים גם חיי לילה פרועים במיאמי.

השכרת רכב בפלורידה – למה כדאי?

פלורידה הינה מדינה גדולה עם מערכת כבישים מפותחת ביותר, והאטרקציות בה מפוזרות על פני כל המדינה. טיול בעזרת רכב מושכר במדינה זו מהווה דרך מצוינת להגיע לכל הפעילויות והאתרים השונים בקצב ובתקציב הנוחים לכם. בנוסף לכך, פלורידה היא המדינה הזולה ביותר בארה"ב לשכירת רכב.

בעת השכרת רכב בפלורידה חשוב לבחור ברכב נוח לנסיעות ארוכות, ושיהיה מותאם למזג האוויר ההפכפך של מדינה זו הכולל גשמים קצרים גם בעונת הקיץ. בדקו שהרכב אותו אתם שוכרים כולל צמיגים טובים נגד החלקה ומערכות מגבים וחימום יעילות. גם בעיר האטרקטיבית מיאמי, נוח מאוד להשתמש ברכב שכור שכן התחבורה הציבורית איננה מפותחת, ואילו העיר עצמה בנויה מכבישים גדולים ופתוחים, ועם הרבה מקומות חנייה. טיול בעיר עם רכב פרטי יאפשר לכם לסייר בין בתיה הייחודים של מיאמי, הבנויים בסגנון ארט דקו, או לנסוע לאורך רצועות המלונות המפוארים המשתרעות על פני קילומטרים רבים.

רבים משלבים סיורים במדינות אחרות קרובות או רחוקות  – לאס וגאס, ניו-יורק ועוד.

השכרת רכב בפלורידה – עוד מהארץ

השכרת רכב בפלורידה מהווה אמנם דרך מומלצת לסייר במדינה זו, אך כדאי להזמין את הרכב עוד בארץ ובכך להבטיח שיישמר רכב פנוי מהסוג המועדף עליכם. יש לציין כי קיים מגוון גדול של כלי רכב להשכרה בפלורידה, רובם אוטומטיים, החל מרכבי משפחה, דרך קרוונים ורכבי שטח, ועד לרכבי יוקרה.

ניתן לאסוף את הרכב כבר בשדה התעופה בו תנחתו בפלורידה, ולכן בדקו מראש מה הן נקודות האיסוף הקיימות עבור חברת ההשכרה שבה אתם מזמינים. חשוב במיוחד שיהיו נקודות איסוף בערים המרכזיות כמו מיאמי, ג'קסונוויל, פאלם ביץ' ואורלנדו. בררו מהם הימים ושעות הפעילות של המרכזים, ובחרו בחברה המציעה את המחיר הטוב ביותר ביחד עם גמישות רבה במקומות ושעות האיסוף של הרכב.

השכרת רכב בפלורידה – טיפים חשובים

הגיעו בשעה היעודה להחזרת הרכב השכור. אם איחרתם אפילו בשעה תחויבו ביום נוסף ומותר לאחר עד 59 דקות מהשעה הרשומה בטפסי השכירות. חשוב לרשום פרטים מדויקים בטפסי השכירות, הכוללים את פרטי הנהג המזמין ומספר הטיסה. אם חל עיכוב בטיסה, חברת ההשכרה תדע על כך ותשנה את השעה היעודה לקבלת הרכב. יש לציין כי את פרטי ההזמה אי אפשר לשנות בחו"ל. בעת בחירת הרכב התאימו אותו למספר הנוסעים ולצרכים שלכם, וודאו שיש תא מטען גדול המספיק להכיל את הכבודה. מומלץ לחשב את הגודל לפי מספר הנוסעים ועוד שני מקומות ריקים שישמרו לתיקים, מלבד תא המטען. אם אתם מטיילים כזוג, השכרת רכב עם שתי דלתות תחסוך לכם בעלויות ההשכרה.

 לסיכום, פלורידה היא מדינה המשופעת בחופים ובאטרקציות תיירותיות המושכות תיירים מכל רחבי ארה"ב והעולם, והשכרת רכב בפלורידה מהווה דרך מושלמת לחוות מדינה זו.

כאן תוכלו לקרוא עוד על השכרת רכב בארה"ב, השכרת רכב בקנדה.

דילוג לתוכן