השכרת רכב

מעוניינים לצאת לחופשה באילת? נמאס לכם מעלויות האחזקה הגבוהות של הרכב? השכרת רכב הינה הפתרון עבורכם. סוכנויות השכרת הרכב בישראל מעמידים עבורכם את האפשרות להשכיר כלי רכב מהמתקדמים והאיכותיים בעולם, לדעת שיימצא מענה לכל בעיה או קושיה לגבם, ולהימנע מההוצאות השוטפות הנוגעות לאחזקת מכונית (טסטים, טיפולים וכו').

כתוצאה מכל אלה, הפופולאריות של השכרת הרכב גוברת לה מדי שנה, וסביר שעם עליית המחיר של אחזקת הרכבים, גם תמשיך במגמה זו. הנה כל מה שעליכם לדעת על השכרת רכב בישראל.

סיבות להשכרת רכב בישראל

כאמור, מספר מקרים הופכים את השכרת הרכב לאידיאלית. אוכלוסיית השכרה עיקרית היא התיירים, בין אם ישראלים ובין אם לא. כשאין ברשותם מכונית באופן קבוע, השכרת רכב למספר ימים היא האופציה המועדפת עליהם.

מעבר לכך, גם אנשים שאינם זקוקים לרכב באופן יומיומי, או כאלה שמאסו בהוצאות השוטפות על אחזקת רכב, מוצאים מענה בדמותו של הרכב השכור. וכמובן שישנם עוד מקרים רבים, פרטניים הרבה יותר.

התנאים להשכרת רכב בישראל

קיימות חברות רבות להשכרת רכב, בארץ או מחוצה לה. המכנה המשותף לכולן הוא אחד: על מנת שהשוכר יוכל ליהנות מהרכב, עליו לעמוד במספר תנאים בסיסיים. בישראל, תנאים אלה כוללים בדרך כלל גיל מינימלי של 21, ורישיון נהיגה בן שנתיים לפחות.

בכל אופן, יש ליידע את חברות ההשכרה וחברות הביטוח על כל הנהגים שמעוניינים לעלות על כלי הרכב, מאחר ותנאי ההשכרה (ובעיקר- המחיר) משתנים על פי אלה.

מחיר השכרת הרכב

השוק החופשי בענף כלי הרכב בישראל משפיע גם על ענף ההשכרה, כך שכל חברה מוצאת לנכון לגבות מחיר אחר עבור ההשכרה. כתוצאה מכך, ניתן למצוא לא פעם פערי מחירים של עשרות אחוזים בין החברות השונות.

מעבר לכך, מחירה של ההשכרה נקבע על פי שורה רחבה של מאפיינים, הן של כלי הרכב והן של הנהג העתידי עליה: ידית ההילוכים, שנת הייצור של הרכב, המפרט הטכני שלו, גיל הנהג, עברו התעבורתי ועוד.

פוליסות ביטוח

הסיוט הגדול של כל נהג (וגם של חברת השכרה) הוא לגרום לנזק משמעותי לרכב החדש. לכן, כמעט בכל המקרים שוכר הרכב מוסיף כמה מאות שקלים על ביטוח, אשר בתפקידו לכסות את הנזקים האפשריים לרכב במהלך תקופת ההשכרה.

חברות ההשכרה מציעות מגוון רחב של פוליסות עבור השכרת רכב, ביניהן ביטוח צד ג', ביטוח מקיף וכן הלאה. על הנהג לבחור באפשרות המתאימה ביותר לצרכי ההשכרה, משכה ויכולות הנהיגה שלו.

השכרת רכב בישראל – דגשים וטיפים

חיפוש פשוט באינטרנט יגלה עשרות הצעות של חברות השכרת רכב, כל אחת מהן כוללת תנאים שונים בתכלית. גם המחירים שונים, כמובן. על מנת לבחור בחברה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, עליכם לחשוב קודם כל עם עצמכם (או מומחים לתחום) איזה כלי רכב אתם מחפשים, ומה חשוב לכם בתנאי ההשכרה.

לאחר מכן, בחרו לכם מספר חברות שנראות בעיניכם ראויות, בין אם עקב המלצות של מכרים, ביקורות באינטרנט או מוניטין מרשים. שמעו את ההצעות של אנשי החברות האמורות, וצמצמו את האפשרויות. בסוף התהליך, סביר להניח שכבר תדעו איזו חברה היא הטובה ביותר עבורכם.

כל חברה שמכבדת את עצמה מחזיקה אתר אינטרנט מושקע, אשר כולל פרטים אודותיה ועל כלי הרכב המוצעים, הסבר על תנאי ההשכרה ועוד.

מעבר לכך, קיימים מספר אתרים שמבצעים עבורכם את השוואת המחירים, על פי מאפייני ההשכרה שאתם מגדירים בהם. כך, ניתן למנוע "עבודה שחורה" רבה, ולהגיע אל העסקה הרצויה במהירות האידיאלית.

כאן תוכלו לקרוא עוד על השכרת רכב בארה"ב, השכרת רכב בקנדה, השכרת רכב באירופה, השוואת מחירים בהשכרת רכב, ליסינג.

דילוג לתוכן